Onderschriften tijdelijk uit (2 dagen)

Geplaatst door Redaktie op 04/10/2010 - 00:32

Lid sinds 06 nov 2015

4 jaar 6 maanden geleden gestopt met Cold Turkey.

Ik wil even testen of de snelheid verbeterd als de onderschriften uitstaan. Het zou namelijk misschien aan de tickers kunnen liggen die elke keer geladen moeten worden. Testen zal 2 dagen zijn, graag jullie reacties ....

Groeten Arnold

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 06:50

Lid sinds 14 mei 2008

OK ik vroeg me al af waar de ticker waren

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 08:32

Lid sinds 21 feb 2010

We wachten de resultaten af.... :FFF

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 08:39

Lid sinds 05 jun 2009

9 jaar 1 dag geleden gestopt met Cold Turkey.

Wordt zowel op het werl als thuis getest: U hoort van ons 8-)

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 10:31

Lid sinds 07 sep 2010

zie geen verschil met laden, vanochtend nog langzaam met laden zonder tickers. Dus daar ligt het niet aan. Ik denk dat het aan de hosting provider ligt waar deze forum word gehost. Misschien verouderde systeem software of er worden teveel websites op de server gehost.

We zullen zien

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 10:36

Lid sinds 05 jun 2009

9 jaar 1 dag geleden gestopt met Cold Turkey.

Had vanochtend ff 5 a 10 minuten wel wat problemen mar of het aan stop.nl lag of aan de provider in in de omgeving kan ik niet zeggen.
Tot nu toe gaat het prima: we zullen weer verslag brengen rond de middag want rond dat tijdstip kwamen zeker veel problemen voor.

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 11:43

Lid sinds 07 sep 2010

doe maar eens een ping naar deze site of ip adres, dan zal je zien how slow it go. :x

Heeft niks met de onderschriften te maken, gewoon de verwerkingsnelheid van de server. Ik heb net ook even de forumticker website getest, is met een ping 56% sneller.

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 12:31

Lid sinds 16 aug 2010

6 jaar 6 maanden geleden gestopt

Hier eigenlijk nooit problemen gehad. Zie nu ook geen enkel verschil. Van mij mogen de tickers er zo snel mogelijk weer bij. Voor volledigheid misschien mijn provider: UPC fiberpower30.

Carl

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 12:35

Lid sinds 05 jun 2009

9 jaar 1 dag geleden gestopt met Cold Turkey.

Tot nu toe loopt het nog steeds soepeltjes.

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 12:50

Lid sinds 05 jun 2009

9 jaar 1 dag geleden gestopt met Cold Turkey.

Nu gaat het problemen lopen, absoluut niet meer soepel.
Letters komen pas later in beeld en openen van pagina's duurt +/-5 a 10sec.

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 12:59

Lid sinds 05 jun 2009

9 jaar 1 dag geleden gestopt met Cold Turkey.

Let op de tijd Arnold: het is nu heel traaaaaaaaaaaaaaag.
Net alsof er momenteel een verdubbeling van mensen ingelogd hebben.

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 12:59

Lid sinds 07 sep 2010

inderdaad weer erg sloom momenteel. laden van de website duurt ongeveer 30 tot 50 seconden.

Stuur eens een mail naar zenid ( hosting provider) en vraag eens wat de problemen op hun server zijn.

Tickers kunnnen terug , want dit is het probleem niet. probleem is op de server.

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 13:04

Lid sinds 05 jun 2009

9 jaar 1 dag geleden gestopt met Cold Turkey.
leen123 wrote:
inderdaad weer erg sloom momenteel. laden van de website duurt ongeveer 30 tot 50 seconden.

Stuur eens een mail naar zenid ( hosting provider) en vraag eens wat de problemen op hun server zijn.

Tickers kunnnen, want dit is het probleem niet. probleem is op de server.

Daar ben ik ook van overtuigd nu: kan best begrijpen dat Arnold toch aan het kijken was of het niet daar aan lag.
Hem op de hoogte houden van de ontwikkelingen kan er voor gaan zorgen dat we straks weer snel zijn 8-)
Blijf mijn resultaten zo nu en dan hier noteren over deze dag.

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 13:09

Lid sinds 21 feb 2010

Megatraag met laden....

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 13:46

Lid sinds 05 jun 2009

9 jaar 1 dag geleden gestopt met Cold Turkey.

Explanation: The request timed out before the page could be retrieved.

Try the following:
Refresh page: Search for the page again by clicking the Refresh button. This may have been a one-time error.
If you are still not able to view the requested page, try contacting your administrator or Helpdesk.

Technical Information (for support personnel)
Error Code 1460: Timeout
Background: The gateway could not receive a timely response from the website you are trying to access, a DNS server, or another gateway server. This might indicate that the network is congested or that the website is experiencing technical difficulties.
Date: 10/4/2010 11:33:23 AM

REEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEETETRAAG nu !!!!!

Geplaatst door Anoniem op 04/10/2010 - 13:46

Lid sinds 16 aug 2010

6 jaar 6 maanden geleden gestopt

Ook bij mij zeer traag op dit moment. Vanmorgen, voor 11.30 uur, was het nog goed

Reactie toevoegen