Slechte dagen :p

Geplaatst door frostvl op 05/06/2013 - 12:32

Lid sinds 05 jun 2013

eerst en vooral goeiemiddag :p

 

na 3 dagen in het ziekenhuis te liggen en niet kunnen roken, de stap gezet om dan definitief te stoppen, lukt redelijk goed, maar het slecht in slaap vallen, in men bed zoveel door men hoofd krijgen wat ik dervoor niet had :p ongeloofelijk :p irriterend gevoel in men benen, chagrijnig valt best mee, kort lontje heb ik wel maar probeer me wat kalm te houden.

 

het enigeste dat mij echt irriteerd is het drukkend gevoel op men borst. en het slecht in slaap vallen.

ideen om dit tijdelijk aan de kant te zetten?

 

groetjes

Geplaatst door whoopiee op 05/06/2013 - 20:54

Lid sinds 13 mei 2011

8 jaar 2 weken geleden gestopt met Lasertherapie.

Hallo Frost,

 

Heel herkenbaar hoor - vooral dat slecht slapen, warrig zijn en lam gevoel in de benen.

Voor de laatste 2 zou ik zo gauw niets weten, maar ik heb veel baat gehad bij Melatonine tabletjes om te slapen.

Even met de huisarts overleggen hoeveel mg. je zou mogen hebben en die dan bij de apotheek, of online halen.

 

Veel succes !!

 

Geplaatst door Juul op 05/06/2013 - 23:52

Lid sinds 29 mei 2012

Bedenk dat roken dit veroorzaakt heeft en dat je lichaam deze tijd nodig heeft om weer normaal te functioneren.

Elke dag die je verder bent, is weer een dag dichter bij de normale situatie.

het is allemaal maar tijdelijk!!!!

 

Ik heb 9 maanden niet normaal naar de wc gekund indecision Wanhopig was ik zo nu en dan.

Maar nu is alles weer normaal.

 

Melatonine 3 mg kun je zo bij de drogist halen.

 

Ff doorbijten, want hoe dan ook, het komt goed!!

Geplaatst door frostvl op 06/06/2013 - 11:07

Lid sinds 05 jun 2013

Heb valeriaan tinctuur druppels gehaald, helpen ook wel goed, val er goed van in slaap maar word snachts vaak wakker, hopen dat deze verschijnselen snel verdwijnen, iemand een idee hoelang dit kan duren? 

Geplaatst door Birdy op 06/06/2013 - 17:34

Lid sinds 09 mei 2013

5 jaar 11 maanden geleden gestopt met Zyban.

Het gaat over, zal per persoon verschil in zijn. Alle bijwerkingen van het roken ( die je niet in de gaten had) is je lijf aan het ontwennen. Heus het gaat over, vertrouw op je eigen lichaam dat nu even tijd nodig heeft, geef het dat ook. En heel veel succes, je bent goed op weg yes.

Gr. Inge

Geplaatst door honeywell op 06/06/2013 - 20:36

Lid sinds 06 jun 2013

ik gebruik melatonine van melatonatine (merk)  3 mg.

hiervan is het 2 mg directe afgifte en 1 mg geleidelijke afgifte.

nog wordt ik wel op en af wakker hoor, maar de nachtmerries zijn weg, en ik slaap sneller in (nog wel vroeger wakker dan normaal maargoed.. ik slaap tenminste)

Reactie toevoegen